Känn dig utmanad !

Direkt du ser det här är du utmanad! Svarar du inte på allt kommer en otur följa dig genom året 09.



FYRA PERSONER SOM GÖR DIG LYCKLG:
1. Mamma
2. Pappa
3. Marielle
4. Micke


NÄMN 6 LÅTAR SOM VÄCKER MINNEN:
1. Frida - Dunka mig gul & blå
2. Nomy - Cocaine
3. Lasse Stefanz - På egna vägar
4. Marie Fredriksson - Tro
5. Byz - Hey Där
6. Shorty - Min kärlek

NÄMN TRE SAKER DU ÄLSKAR:
1. Familjen
2. Min bästa vän Marielle
3. Livet

NÄMN TRE SAKER DU HATAR:
1. Orättvisa
2. Att sakna dom man älskar så himla mycket
3. Mobbing


FEM SAKER DU ALDRIG KOMMER GLÖMMA:
1. När jag flyttade från mamma
2. Gymnasie tiden
3. Mina vänner
4. Att pappa varit nykter så himla länge.
5. När personer som står mig nära sårar mig..


FEM SAKER DU VILL:
1. Hoppa av skolan (ja just nu för stunden vill jag det)
2. Vinna på lotto
3. Skaffa körkort
4. Att folk ska snacka mindre skit och börja tala sanning
5. Få ett jobb så fort jag går ut skolan..



NÅGRA SPECIELLA SOM DU UTMANAR:
Marielle Hedlund
Victoria Öhman
Emma Öberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0