Josefin fick en pojke!

Har just kommit tillbaks till Micke, vi har varit och hälsat på hans pappa. Det var riktigt trevligt, har aldrig träffat honom förr. Och jag kan tala om att han hade roliga historier att berätta!

Och fick även ett sms från pappa att Josefin har fått en liten pojke inatt, så grattis till henne! Jag längtar efter att få träffa henne, det ska bli riktigt roligt. När man inte själv kan skaffa barn så får man njuta av andras, haha.. Nu känns det inte så farligt att det inte blev en flicka, för det innebär ju att det är jag som måste få det. Alla i släkten har pojkar nu, Anna, Alexandra och Josefin. Så nu är det bara jag som återstår, och då blir det en flicka ! Haha..

Tar med mig kameran till Jävre så att jag kan ta lite kort på mormor och alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0