Jag går ut med bra betyg!

Sådärja. Nu har jag gjort om min bloggdesign lite, men den är dock inte klar, så ni får ha lite överseende med att allt kanske inte är som det ska.. Menmen, blev ganska nöjd ändå!

Idag har jag varit på skolan hela dagen! Känns som evigheter sedan sist, försover mig ju alltid. Men jag sover så dåligt på nätterna nuförtiden, stressad för allt osv, så jag orkar helt enkelt inte upp jämnt.. Fick i alla fall tillbaks provet av Lena idag, gjorde ju prov i Småföretagande B i förrgår, och jag fick G++, vilket är mycket bra! Ett godkänt är bättre än ingenting. Hade fått VG om det inte vore för en massa jävla småfel, men sånt är livet. Man kan inte vara bäst jämnt.
 
Jag går i alla fall ut med ett MVG, sex VG:n när jag tar studenten (inte inräknat med årets betyg) så det är ju inte alls dumt.. Bättre än ingenting får man väl säga ! Jag är stolt i alla fall att jag klarat mig ända hit, för det trodde jag inte var möjligt när jag började skolan, dock har jag ett IG i Historia A, men det gör mig ingenting. Jag gjorde mitt bästa och kunde tyvärr inte göra mycket mer. Jag hinner plugga upp det sedan när jag har tid och ork, för just nu känns det ju inte så ljust på fronten med att få jobb direkt man går ut. Då är det ju lika bra att plugga vidare! Enligt mig i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0