I Swear To Tell You The Truth

Idag har jag min dator här! Himla skönt, då kan jag ju blogga när jag vill! Haha. Det första jag gjorde var att öppna photoshop, så det blev lite nyare design idag. Ska nog försöka göra en till mamma kanske, med hennes blommor, en header alltså. Jag är inte så duktig men jag använder mig mest av bilder. Roligt med lite tidsfördriv ibland.

Hur många ska se melodifestivalen idag då? Jag ska nog göra det. Eftersom  jag har gjort det varje år så varför sluta? Jag tycker det är kul att se nya talanger och det är ju en riktigt bra lördagsunderhållning i alla fall. Fast det blir inte samma sak utan mamma, katten och Kristofer! Menmen..

I den här bloggen:
Bara sanning, inga lögner.

Kommentarer
Postat av: mamma

Samma här vi saknade dig me, du och kristofer som brukar ha samma smak och typ samma kommentarer. Och katten???? Ja hon ligger i Samuels säng och sover hela tiden. Jasså flyttat datorn idag????? Ja det brukar ju börja med nåt i alla fall.

Älskar och SAKNAR DIG gumman min.

kramizar mamma

2009-02-07 @ 22:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0