Håkan is back in Piteå efter 15 år

Ja har ni hört att en väldigt stor gåta har blivit löst i Piteå? Håkan Johansson som försvann spårlöst för 15 år sedan har kommit tillbaka. Det är bara någonting jag inte förstår. Han hade skulder upp över öronen och på grund av detta lämnar han familj, syskon ja allting och försvinner spårlöst. Utan ett ord.

Tänk familjen som suttit och varit ledsen, trott att han kanske varit död och inte vetat vart han har varit. Jag skulle bli totalt  knäckt om någonting sådant här hände i min närhet. Jag vet då verkligen inte vad jag skulle göra när personen kom tillbaks. Jag undrar hur familjen tänker och hur dom har det tillsammans med honom idag. Visst, man skulle säkert ha blivit glad att personen levde. Men efter 15 år har det hänt väldigt mycket. Är han ens samma person? Tur som är så har han idag inga skulder kvar (tror jag), rent taktiskt av honom eller? Oj vad jag undrar nu! Jag hoppas han talar ut i PiteåTidningen snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0