Glad alla hjärtans dag på er !

Idag är det ju alla hjärtans dag som alla redan vet. Som sagt så tycker jag att det är en väldigt överskattad dag men när dagen redan finns när vi ska visa kärlek så får man väl ta och göra det då.  Det skadar aldrig med lite kärlek !

Jag vill skänka en tanke till alla som finns där uppe i himlen, Astrid Evelina (farmors mamma, som funnits mycket i mitt liv och som jag fick mitt namn efter) Åke Williard (farmors bror) som fanns i mitt liv när jag var mindre. Jag sänker också en tanke till Morbror Lennart och Sven-Erik (mammas morbröder, mormors syskon). Jag hoppas ni har det bra där ni är och att vi ses igen någon gång ! Ibland tänker jag på er, och jag kommer ihåg er än idag. Och så får jag ju inte glömma Moster Milly ifrån Rosvik som dog för något år sedan (mormors moster). Hon var en sockersöt gammal tant som alltid var glad och pratade. Henne kommer jag aldrig att glömma !

Jag kommer ihåg alla godisar Åke bjöd på och varje gång jag äter likadana godisar så kommer jag ihåg honom.
Jag kommer ihåg när ''Gammomma'' - Farmors mamma, alltid bjöd på plättar på skyltsöndag. Och hur mycket leksaker hon hade.


Jag vill också önska mina nära och kära, mamma, pappa, storasyster
och alla andra en kärleksfull dag med mycket kärlek.
Även mina vänner, klasskamrater, och min bästa kompis hör också hit.
Ha en underbar dag allihopa, jag tänker på er.

Kramar Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0