Gamla serier..

Jag har verkligen fastnat för gamla serier på sistone. Eller ja, jag har ju alltid älskat Glamour - The Bold And The Beautiful och sett det jävligt länge, sen jag var liten känns det som.. Det har alltid varit något man kollat på när man kommit hem från skolan.. Och saken är den, jag ledsnar aldrig på att se det! Herregud alltså.. Det är ju egentligen ganska hemskt att sitta och se det, alla tycker ju det förutom jag.. För det händer ju inte särskilt mycket och man kan redan i förtid lista ut vad som kommer att hända.. På senare tid så har jag också börjat se på Våra bästa år-Days Of Our Lives . Den serien är också bra, men kan bli lite uttjatad.. Men jag förstår inte hur dom kommer på allting och kan fortsätta i så många år.. Det känns som att inrigerna aldrig tar slut..


Glamour


Våra Bästa År

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0