Engagemang & Påverkan

Missade ni mig och mamma i tv? Ni kan se det på internet då, för det finns tydligen kvar fortfarande!
Hoppas det inte är kvar allt för länge bara, haha..



Klicka på bilden för att se.

Jag funderar om jag ska prata om just det här på mitt muntliga Nationella prov som vi har den 20:e mars. Själva ämnet är engagemang och påverkan. Och jag kanske skulle prata om hur jag vill påverka människor genom det jag gått igenom, hur jag kan engagera mig för att barn som har det som mig, ser att man aldrig är ensam. För det är ju just det jag gjorde tex när jag medverkat i TV, jag har påverkat människor men också engagerat mig i andra. Och hur jag då vet att jag påverkat någon är ju av alla mejl jag fått. Så jag vet ju att jag har lyckats påverka någon i alla fall.

Vissa tror att jag bara vill synas men sanningen är den att det handlar om engagemang och påverkan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0