En till blogg att läsa!

Då var man på skolan då! Härligt kan man väl inte direkt kalla det, men det är sådant som man måste göra just nu. Sista månaderna är nog otroligt viktiga och jag känner stressen tränga sig igenom kroppen. Usch och fan, hur kan man ha så här stressigt egentligen? Jag längtar bara tills på fredag då vi får sportlov, snacka om att jag verkligen ska vila.

Jobbar dock några timmar på fredagen men sedan är jag ju hel-ledig. På lördag ska jag och Marielle fira att vi har vårat sista sportlov någonsin. Det blir lite öl och spel säkert, sedan blir det väl utgång också på Pentryt som har öppet alla tre våningar! Wow, något kul som händer.

Åh vet ni? Idag har jag fått äran att börja läsa en ny blogg, Kioskmongo . Det är min klasskompis Marias blogg som jag absolut inte haft någon aning om. Så ännu en till blogg att följa!


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha tokevve :D

2009-02-25 @ 18:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0