En lista till!

STEG 1
Namn: Evelina Nathalie Hedlund
Bor: Piteå
Ögonfärg: Gröna (melerade)
Hårfärg: Chokladbrun
Skostorlek: 33
längd: 164,5
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt

STEG 2
Skor som du bar idag: Har inte varit utanför dörren ens. 
Jacka som du bar idag: Inte det heller..
Dina svagheter: Att prata inför grupp
Rädsla: Att bli sviken av den jag älskar mest

STEG 3
Första tanke när du vaknar: Åhnej, redan morgon!
När somnar du: Alldeles för sent, jämnt!

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: Cola
McDonalds eller Burger King: McDonalds
Adidas eller Nike: Nike
Lipton Ice Tea eller Nestea: Lipton Ice Tea
Choklad eller vanilj: Choklad

STEG 5
Svär du?: Ja, för ofta.
Sjunger du?: Ibland, men mest blir nog i duschen.
Duschar du varje dag? Ja garanterat varje dag.

(sommaren 2008) snygga naglar va ? ;)

Röker du?: Ja.
Gillar du skolan?: Nej framförallt inte det. Tur att Marielle är där iaf.
Tror du på dig själv?: Javisst, annars kommer man inte så långt..
Kommer du överens med dina föräldrar?:  Jo nuförtiden kommer vi alltid överens .

STEG 6
Har du under den senaste månaden:
Druckit alkohol? Nej det var förra månaden.
Rökt?: Ja.
Shoppat?: Nja, mat har jag handlat om det räknas.
Ätit en hel ask müsli? Nä fyfan.
Ätit sushi? Nej, har gjort det en gång, för typ flera år sedan..
Stått på scen? Nej.
Skejtat: Nä.
Bakat? Ja. Ananaspaj hos mamma.
Stulit något? Nej.
Ljugit? Nej.
Kysst någon? Ja
Kramat någon?Ja

STEG 7
Har du någonsin:
Däckat eller varit jättefull? Säkert. Men det känns som att man gjort bort sånt nu.
Blivit nerslagen? Ja.
Busringt någon? Jo.
Gjort något som du ångrade? Garanterat!
Fått IG i nått ämne eller på något prov? Tyvärr, ja.

STEG 8
I framtiden..
Namn på barn? Moa, Engla, William, Petter..
Hur vill du dö? Jag vill dö hemma, i min egna säng. Inte på nått sånt där hem...
Vad vill du bli när du blir gammal? Framgångsrik.

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för? Ja alla som står mitt hjärta närmast.
Antal CD-skivor du äger? Vet inte. Men ett stort antal..
Antal piercings? Ingen..
Antal tatueringar? Ingen.
Hur många gånger har du varit med i tidningen? En gång 2003, innan jag skulle medverka i P.S i Svt1 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0