En bild på Clary

Nu har jag vaknat för ett litet tag sedan.. Ganska trött men jag gick ändå och la mig gode tidigt igår.. Idag ska mamma och Kristoffer komma till Piteå. Vi ska nämligen till Jävre och hälsa på mormor! Sedan ska vi åka till Kinnbäck och hälsa på min morbror Jan och hans familj. Det kommer bli roligt har inte träffat dom sedan före jul.. Ganska tragiskt egentligen. Förr träffade vi ju alla typ varje vecka jag och mamma. Men nu märker man verkligen hur man saknar alla, man saknar dom som på ett annat sätt när man är ifrån varandra så himla länge..

Och tisdagen på sportlovet blir det begravning för Clary.. Jag hittade förresten en bild på henne på hennes barnbarns blogg, Josefin hoppas det var okey att jag lånade den ! Jag kommer inte ihåg henne så här gammal, sist jag träffade henne var på någons begravning (tror det var Lennarts) men då såg hon inte sådär gammal ut.. Men Vila I Frid Clary, vi saknar dig allihopa.



Jag vet  inte än om jag  ska på begravningen, men jag måste väl. Mormor skulle nog bli besviken annars. Lotta skulle också dit, men jag tycker det är så jobbigt med sådana här tillställningar.. Vet inte varför, men ordet begravning får mig bara att tänka på döden och vem jag skulle sitta där för nästa gång,  mormor eller farmor är väl den värsta tanken.. Nåja, får se hur jag gör, men jag antar att jag ska dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0