Dags för Nip Tuck, paus med pluggandet

Nu har jag pluggat i en timme ungefär. Tänker ta en paus nu och se min favorit serie genom alla tider. Nip Tuck. Visas på SVT1 klockan kvart över nio varje söndag. Det är skitbra, om man gillar ytlighet och sådant. (haha) Skojja bara. Men det är en bra serie som inte blir sämre, den blir bara bättre och bättre. Jag har sett alla avsnitt sedan den började på tv, så jag kan inte missa något nu. Serien handlar om två plastikkirurger och deras liv. Vi får följa deras familjer och deras sjuka liv (ja egentligen är det ju sjukt vissa gånger) Mycket drama ibland, sånt gillar jag !



Skriver mer sedan om Psykologin, om Freuds teorier.
Hahaha säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0