Bränna fläsk på krogen imorgon !

Åh vet ni vad min snälla mamma just gjorde? Hon fyllde på min telefon med 200 kronor ! Hur kunde hon veta att min sms period gick ut just idag? Ja det är en väldigt stor fråga. Men i alla fall, tack mamma ! Nu överlever jag i alla fall mitt smsande den här månaden, hur skulle jag annars klara mig? haha..

Jag badade för ett litet tag sedan, det var typ döskönt kan jag lova.. Dock gjorde det att jag är väldigt trött just nu, egentligen skulle jag bara vilja gå och sova, men jag ska det också, snart i alla fall.. Ska ju på stan imorgon eftersom jag är med i en tävling där man kan vinna 20.000 kronor i resepresentkort i Gallerian (eftersom dom samarbetar med Resebyrån) . Man är bara med i tävlingen om man handlat för minst 200 kronor på olika affärer (alla affärer var dock inte med) I alla fall så fick jag en tävlingslapp idag när jag köpte en ny skjorta på min praktikplats/extrajobb .

Vill ni veta vad skjortan kostade? 599:- Dock så fick jag den för 50:-. Haha, bra med personalrabatt ! Ni får se skjortan imorgon, ska nämligen ha på mig den när jag och Marielle ska och bränna fläsk på krogen ! Vi ses ute imorgon mina vänner om ni nu inte är så tråkiga som alla andra och är ute på statt idag, men bara så ni vet, det är bara för losers! Haha..


Sanna vänner har man kvar när dom andra har gått,
Sanna vänner kan man alltid lita på.
När du kom behövde jag en vän,
Sanna vänner kommer alltid igen..

Kommentarer
Postat av: mamma

en mamma vet allting, nej jag vet bara att det var en månad sen för mig me, och jag laddade din telefon då me, sånt har man mammor till vet du

2009-03-04 @ 23:25:42
URL: http://lulecarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0