''Anonym avsändare''

Den som nu kommenterat min blogg kan ju skriva ut sitt namn, jag har ingenting att dölja och förhoppningsvis inte ni heller. Ta en diskussion som alla andra ! Och jag sa aldrig att det var en elevs skyldighet. Men som medmänniska så är det självklart för mig att jag skulle vidarebefodra en sån sak till andra av mina klasskompisar. Men alla kan inte tycka likadant! Synd att ni helt plötsligt ska kommentera med ''anonymt'' när ni aldrig gjort det förr.

Och sedan är det inte den här saken jag blir arg på och inte på mina klasskompisar, utan allt annat som har hållt på jävligt länge som gör att man blir förbannad. Sååå hoppas det blir bättre imorgon och att någon står för sina kommentarer!

Uppdaterat:
Jag vet redan vem det är som kommenterat. Man kan nämligen jämnföra Ip nummer.
Score Evelina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0