Vecka för vecka..

Nu har jag gjort ett ''schema'' för vad som kommer att komma under tiden som man har kvar innan studenten. Men allt detta ska vi göra och lite till säkert. Jag vet i alla fall att vi har ett till prov med Lena i bokföring men inte vilket datum. Det blir väl säkert vecka 21 eller något. För vecka 22 tror jag betygen skulle sättas.. Så detta ska göras + det som jag har ogjort sedan länge tillbaks. Men det är ju en annan femma :)



ATT GÖRA INNAN STUDENTEN

Vecka 18

Måndag - Lämna in Organisationsuppgiften, Affärsidé till Lena

Tisdag -

Onsdag - Prov Småföretagande B

Torsdag -

Fredag - Ledig


Vecka 19

Måndag -

Tisdag -

Onsdag -

Torsdag -  Lämna in Läslogg Psykologi

Fredag -



Vecka 20

Måndag -

Tisdag -

Onsdag - Prov Rättskunskap

Torsdag -

Fredag - Lämna in eget arbete i Psykologi B               Prov Buddismen



Vecka 21

Måndag -

Tisdag -

Onsdag -  APU - dagboken, Fakta om APU - platsen inlämnas

Torsdag- Ledig.

Fredag -  Ledig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0