Nu är det dags för lov !

Nu har jag städat bort här lite, dammsugit bort lite sand. Följer ju miljontals sandkorn in med skorna, så jävla irriterande! Nåja, nu är det då borta ett tag i alla fall. Det enda Micke behöver göra nu är väl att diska, haha..

I alla fall så kommer mamma snart och hämtar upp mig, sedan ska vi förbi Väglednigscentrum med denna månadens räkningar. Det är bäst att lämna det nu så har alla det när dom kommit från Påskledigheten.. Jag har verkligen börjat lämna allt i tid nu för det är inte roligt att få pengar den 3:e och ligga bak med alla räkningar. Det ser ju inte bra ut liksom.. Sedan ska vi väl förbi Jävre och önska mormor en glad påsk. Det blev nog hon som ska ha Lottas hund över påsk.. För den fusklisan åker ju till Stockholm imorgon för att sedan ta en sista minuten resa därifrån, snacka om fusk va?

Nej kanske dags att fixa till sig lite då..



Glad påsk på er allihopa !

ps. Marielle självklart är jag gärna med på den nya bloggen ! glömde svara igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0