Utmanad

Hur mår du?
- Jag är väl på kvällshumör. Inte så pigg och tankarna ligger i sängen, hoppas att jag får sova snart. Dagen har varit okej med däremot så har jag varit på rätt dåligt humör. Kort sagt, det kunde varit bättre! Men alla har vi sämre dagar.

Skrattar du?
- Jo, oftast åt Marielles skämt eller något.. Eller såklart Mickes, men han säger så fantastiskt roliga saker ibland. Däremot så skrattar jag inte just nu eftersom jag nyss såg spårlöst.. Och varje gång jag ser det, så lipar jag!

Gör du saker som får dig att må bra?
- Självklart. Skulle jag inte göra det (eller alla för den delen) så skulle man inte orka med att leva. Jag ser till att vara nära människor jag älskar för dom får mig att må bra. Närhet är viktigt för mig samma sak med bara ett telefonsamtal; det kan betyda så mycket!

Träffar du människor som får din mage att pirra?
- JO, Micke får min mage att pirra (!)

Känner du dig starkare eller svagare än förut?
- Starkare är någonsin förr på 18 år. Jag kan stå på egna ben, säga vad jag tycker och tänker (ibland för mycket) men framförallt så arbetar jag mig mig själv. Jag vill aldrig mer vara en svag person. Men lite svag är jag väl; om man ser till musklerna alltså..

Saknar du?
- Jag saknar att ha en fritid. Längesedan man hade det. Dock så är det inte speciellt länge till studenten.

Längtar du?
- Till den 12:e Juni eller snarare vecka 24, om jag inte har fel? Hela den veckan kommer (förhoppningsvis) vara rolig. Och sista veckan med klassen! Jag kommer sakna vissa, andra inte. Men jag vet att jag och Marielle kommer göra det fett oförglömligt.

Tänker du?
- För ofta, för mycket och vid fel tidpunkt. Just precis; alldeles för mycket. Men det är sådan jag är; det går inte att ändra på!

Vågar du?
- Ja jag vågar det mesta. Tex så hoppas jag att både Anna och Pappa vill hoppa BungyJump det året vi firar 100 Års Jubileum, alltså nästa år. Jag är lätt på, skulle ni vara det?

Vill du?
- Klara sista veckorna i skolan helt utan problem, ta tag i det för fan Evelina säger jag bara ! Men det gör jag ju i och för sig..

Gråter du när ingen ser?
- Inte så ofta, jag gråter mest när folk är med mig för det mesta. Tragiskt att gråta ensam då får man ju ingen tröst..

Tar du hand om dina vänner?
- Jo, jag har få vänner men många kompisar. Vilket innebär att dom vänner jag har försöker jag i alla fall ta hand om. För det måste man, annars finns dom inte där en mindre - vacker dag.

Håller du dina löften?
- Om jag lovar en person någonting så håller jag det. Sedan försöker jag att inte lova för mycket, för det kan bli fel då. Man ska aldrig lova någonting som man inte direkt är säker på.

Önskar du att det var som förut?
- Nej verkligen inte.

Till sist, är du lycklig?
- Lyckligare än aldrig förr ♥

Utmanar; Marielle Vickan &  Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0