April april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill !

Hej och sorry för den dåliga uppdateringen, har liksom varken orkat eller haft någon lust att uppdatera bloggen just nu. Har ingenting fyndigt att skriva nu heller, men det är väl bäst att man skriver någonting i alla fall..  Hade ju Nationella provet i Svenska idag som alla säkert redan vet - blablablablabla, just det. Vad ska man skriva i bloggen egentligen? Alla vet ju redan det mesta så det är ju inte så vittsigt längre känns det som... Jag vill bara att det ska komma varmvatten i kranen så att jag kan få ta mig ett bad, för med det kalla vattnet som finns nu så är jag en isbit tills imorgonbitti... !

Jag kan i alla fall fortsätta surra om hur mycket och massor jag längtar till studenten. Jag har panik också eftersom jag inte hittat en endaste klänning som jag tycker är snygg eller passar på mig.. Som sagt, lite småpanik men inte hyperpanik än i alla fall. Det blir väl nästa månad kanske.. Då är det ju trots allt bara en månad kvar typ . Jippie! Men alltså, tycker inte ni att vi borde få våra studentmössor snart? Det tycker i alla fall verkligen jag, det skulle sitta fett nice i det här tråkiga blaskiga vädret med en liten present, haha! Slut svamlat.

Alltså vet ni vad jag har gjort idag? Jo jag har gett mig på ett första april skämt, jo just det ni hörde rätt.. Jag prövade på mamma.. Jag sa nämligen att hon skulle bli Mormor, men jag ska väl inte säga att det gick sådär jättebra.. Menmen om jag nu får fast jobb när jag går ut skolan så kan jag skaffa hur många barn jag vill för jag ska vara minst 20 när  jag ska ha barn faktiskt .. Så snart som möjligt. För jag ska nämligen bara ha ett barn, alltså en flicka ! *fniss* Så då barnet är 18, är jag väl ungefär 38, så himla skönt med en ung mamma !

Gud så svamligt inlägg.. Nåja kanske hinner skriva lite innan jag går o sover, men annars önskar jag er en GOD NATT !


Kommentarer
Postat av: mamma

nä du vet mammor kan man bara inte lura i alla fall, kramar till dig som bara försöker luras, ha ha ha, om du hade sagt att katten skulle ha ungar i stället då kanske jag hade trott på dig, kramizar från MAMMA

2009-04-04 @ 11:13:28
URL: http://lulecarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0