Turismarbetet inlämnat !

Vet ni vilken lycka jag känner just nu? Jag har äntligen lämnat in mitt turism arbete som skulle varit inne för länge, länge. länge sedan ! Det känns gudomligt skönt i alla fall, nu ska jag bara göra de två arbeten som är kvar sedan är turism kursen avslutad i stort sett. Men först ska jag redovisa den jag gjort nu muntligt men först så ska Alf få rätta den. Och vet ni vad mamma sa idag då? Jo att hon också haft Alf som lärare i svenska tydligen.. Det tyckte jag var lite konstigt eftersom han inte är speciellt gammal faktiskt.. Nåja, världen är ju liten som sagt.

Nu kan jag stryka en grej från min to do - lista. Härligt !



Men nu tror jag det är dags att sova. Känner hur trött jag är, har suttit med turism arbetet i flera timmar. Sedan klockan sju i alla fall. Men nu kan jag i alla fall sova gott. Hoppas ni haft en fin dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0