Tandläkarn idag ..

Nu har jag ätit frukost och gjort mig iordning lite grand. Börjar som vanligt skolan klockan halv tio men klockan tio måste jag gå till tandläkaren. Och den här gången rör det faktiskt inte tandställningen (hallelujah) utan mina vidsomständer och 19 års kontrollen.. Jag antar att jag ska dit men jag vet inte om jag behöver eftersom jag har tandställning och går dit en gång varje månad eller i alla fall varannan.. Onödigt att gå till flera egentligen.. Nästa vecka ska jag nog till tandsköterskan också; inte roligt ! Har i alla fall börjat använda mina gummiband i munnen, jag tycker att jag är duktig ! Och den 14:e Maj har jag haft min tandställning i ett år ! Trodde att det skulle vara värre,  men vafan, det här var lindrigt för att få finare tänder.. Jag längtar bara tills den dagen jag får ta  bort den och se vilken skillnad det blivit, däremot är ju överbettet kvar och min sk käkomali (eller vad det kallas) om jag nu inte överväger en operation, vet inte riktigt om jag vill det bara..

Nä om man skulle göra något nyttigt och sedan dra till skolan..
HEJSVEJS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0