Skolarbeten

Åh kolla vad många kommentarer jag fått ! Dom är från mamma, allihopa. Så roligt.

I alla fall så ska jag snart börja bege mig mot Statoil,  har suttit och skrivit på min APU dagbok,  har ju cirka ett helt skolår att skriva om eftersom jag inte alls gjort det tidigare. Eller jo, dom första två dagarna skrev jag faktiskt. I alla fall så går det rätt bra, tacka fan för att man bloggat om APU:n vissa dagar, då vet man ju ungefär vad man har gjort. Vilken tur man kan ha. Sedan ska jag börja skriva på arbetet i psykologin. Vill göra bort allt så fort som möjligt så jag har mindre att göra under påsklovet, för då måste jag hinna  i kapp allt jag missat i Info & Layout, plus att göra klart alla arbeten som jag påbörjat men lämnat vissa frågor. Ska snart skicka in en massa uppgifter till Lena också, som jag har gjort själv och som jag och Marielle gjort tillsammans också.

Marielle kan inte du plinga mig sedan förresten ? :) Vet ju inte om du sover fortfarande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0