Plugg ..

Nu sitter jag med mina skolböcker igen. Men det gör mig faktiskt ingenting. För första gången på riktigt länge är det faktiskt roligt att plugga (eller skriva) . Jag har fått tillbaka motivationen och det beror nog på att provet jag skrev i psykologi gick så himla bra (eller det kändes så i alla fall) Nu när jag äntligen tar mig tid att sitta med skolböckerna så får jag inte heller så dåligt samvete. Och vet ni ? Kristoffer  har även köpt en skrivare hit så jag kan skriva ut alla arbeten till Lena idag så att jag inte glömmer det. Och sedan så kan jag lämna allt imorgon när jag går och käkar lunch på skolan. Fantastiskt! Då har jag och Marielle någonting att stryka från vår gemensamma to do lista också !



Visst är min katt vacker ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0