Parisare till frukost !

Det blev en parisare till frukost, grillad ute i det vackra vädret. Och sedan blev det också nubbesallad till.. Supersmarrigt blev det! Dock så var jag inne först av alla (utelivet är inte mycket för mig) men det var ju Rädda Willy 3 på 5:an så jag var ju tvungen att se det. Dom filmerna är ju superbra!

Nu har jag i alla fall nyss gjort smoothies åt mig och mamma.




Den här har jag gjort med :
- Djupfrysta Hallon
- Mangosorbet
- Frukost Juice

man tar liksom så mycket som man vill göra,
man får använda sitt eget ögonmått,,
Går bra att göra den med elvisp men bäst blir det med en stavmixer eller mixer överhuvudtaget!
Smakar precis som den på Wayne's Coffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0