Massor med frågor !

TIDSFÖRDRIV !


1) En helt random snubbe kommer fram till dig och säger: "Hej, vem är du?" Vad svarar du?
"Känner jag dig eller?"

2) Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Tacos från igår.

3) I ditt senaste sms står det?
''Oj vilken sovmorgon. Jag håller på att plantera om våra kruk växter. Snart klar, då ska jag hoppa in i duschen och sen ska vi till Kristoffers mamma och hälsa på på sjukhuset'' Gissa från vem? ;P

4) Vilken är den senaste låten du lyssnade på?
Det var typ appricate med Charlotte Perelli, men kommer inte ihåg hur det stavas..

5) Om du verkligen hatade någon och fick välja deras begravningsmusik, vad skulle det vara?
Hata är ett väldigt starkt ord, jag hatar ingen just för tillfället..

6) Var är din pojkvän/flickvän just nu?
Gissa tre gånger! - Vid datorn !

7) Välj ett ärr på din kropp? 
Jag har ett ärr på min kind, det ärret glömmer jag aldrig.

8) Vilka är dina favoritfärger?
Lila, vit, svart m.m

9) Vem är din mest religiösa vän?
Det tror jag är pappa..

10) Vilka i ditt liv litar du på?
Den enda personen jag litar fullt ut på är mig själv.

11) Om du skulle byta namn, vad skulle du heta?
Jag vill ju heta Nathalie på riktigt och inte i andranamn.

12) Vad skulle du göra om någon sa till dig att du var den vackraste människan i världen, och att denne skulle kunna göra vad som helst bara för att få vakna upp bredvid dig varje morgon?
Det beror nog på vem det är. Han/hon ska ju mena det också. Sedan skulle jag ju antagligen inte känna likadant eftersom jag inte kände personen (om det nu skulle va så)..
13) Hur ofta svär du?
För mycket, men liksom vem bryr sig egentligen? Alla svär mer eller mindre.

14) Litar du på alla dina vänner?
Ja, annars är dom inga riktiga vänner om dom inte går att lita på.

15) Skulle du kunna flytta till ett annat land för kärleken?
Nej jag är för familjekär för det tror jag.

16) Tror du att allt som händer har en anledning?
Ja.

17) Säg några saker du INTE tolererar i ett förhållande?
Otrohet, sjuklig svartsjuka, misshandel, nedvärderingar. Finns mycket ...

18) Vem av dina vänner tror du skulle passa bäst som prostituerad?
Så jävla sjuk fråga, okej? Ingen för fan. Önskar ingen av mina nära ett sådant liv.

20) Har du något mål du skulle vilja uppfylla inom den närmsta famtiden?
Jo, att bara gå ut med endast ett IG, och fler VG:n. Men just nu känns det omöjligt.

21) Om du vaknade upp efter en längre koma, vem skulle du ringa?
Om man har legat i koma en längre tid kommer man väl inte ihåg så mycket?
Annars skulle jag nog ringa mina föräldrar troligtvis.

22) Tror du att du skulle bli en bra förälder?
Ja det tror jag verkligen.

23) Vart togs din profilbild?
Jag har ingen profilbild..

24) Ärligt, vad tänker du på just nu?
På att typ gå ut och göra någonting nyttigt.
25) Vem känner dig bäst?
Mamma eftersom jag har levt med henne i 17 och ett halvt år och alltid pratar med henne..

26) Vad är helgens planer? 
Helgen tog slut idag, nu är det dags för en inte alls så jobbig vecka tror jag.
Bortsett från att jag har prov om Judendomen imorgon..

27) Vad har du på dig just nu?
Mjukispiratbyxor + Linne

28) Har du någonsin slagit ett träd?
Njae inte vad jag kan minnas..

29) Har du någonsin smygit ut ur huset?
Nä tror inte det.

30) Aldrig sova eller aldrig äta?
Ingenting av det funkar ju.

31) Är du en morgonmänniska eller kvällsmänniska?
Nuförtiden så skulle jag nog inte vara någonting av det.

32) Finns du där för dina vänner?
Alltid, oavsett vad som skulle hända.

33) Gillar du att umgås med andra människor?
Jo, men jag har rätt svårt för att träffa nytt folk och lära känna nya människor..

34) Har du lätt att förlåta andra? 
Nej, jag har svårt att förlåta folk som gjort mig riktigt illa.

35) Skulle du någonsin dela pojkvän/flickvän med din bästa vän?
Men så jävla sjukt, nej.

36) Har du tappat nån av dina vänner nyligen? 
Nej.

37) Pratar du med någon under tiden du fyller i denna quiz?
Nej inte alls. Det skulle vara med mig själv i såfall

38) Finns det någon du bör reda ut saker med? 
Nej det känns inte så i alla fall..

39) Kommer någon ringa dig ikväll? 
Ja säkert mamma i alla fall..

40) Vill du ha ett förhållande just nu?
Jag har ju redan det ? Så ja.

41) Vad ska du göra nu när du svarat på alla frågor?
Ingenting speciellt tror jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0