Måndag


Nu var alltså måndagen avklarad. Dagarna går helt plötsligt så himla fort. Praktiken var rätt okej idag, mycket att göra och väldigt jobbigt vissa stunder  men det kan ju inte alltid vara på topp.. I alla fall så kommer Kicki att sätta sig ner och skicka in mina betyg imorgon, känns lite pirrigt. Eller ja, väldigt pirrigt. Jag vet inte ens vad jag kommer få, dom har inte sagt något och jag har inget hum alls. Men och ena sidan, får jag bara ett Godkänt blir jag väldigt besviken, sedan att Mona sänker mig det kan jag ta. Men jag anser mig själv ha prestrerat för ett Väl Godkänt på praktiken. Sedan är vad jag har gjort på skolan en helt annan sak. Som sagt att Mona skulle sänka mig, det kan jag ta, för det skulle inte göra mig särskilt förvånad.

Nu är jag bara så himla nervös och nyfiken på vad Mia Lööf vill mig egentligen. Det var ju som sagt hon som klippte ihop mitt tv-program för P.S och det var henne vi umgicks med jag och mamma när vi var nere i Växjö. Det var en väldigt rolig upplevelse och Mia var väldigt snäll och framåt. Men vad jag vet nu så flyttade hon till Stockholm efter att vi hade varit i Växjö, så förmodligen jobbar hon på Sveriges Television i Stockholm nu om jag inte är helt ute och cyklar. Tänk vad jag hunnit med i mitt liv inom tv *fniss*

( jävligt gammal bild så var snäll och se inte så mycket)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0