Luleå över helgen..

Hej!

Nu väntar jag på att mamma ska komma från jobbet och hämta mig. Kommer bli skönt att åka till Luleå i helgen, har ju trots allt inte varit där på flera veckor eftersom vi är i Manjärv för det mesta. Men ikväll och i helgen så blir det Luleå ! Även fast det inte kommer hända så mycket så är det ju alltid roligt att komma till mamma och bli bortskämd, jag menar, vad är bättre än det? Ingenting!

Har dock noll med cash på mitt konto eftersom soc har fingrarna i röven, ärligt talat alltså, dom har det. Jag lämnade min ''inkomst-lapp'' redan före påsk. Så vafan är problemet? Fingrarna i arslet det är precis vad dom har.. Bara så att ni vet om jag utbildar mig till socionom och soss-tant så kommer jag aldrig ha fingrarna i röven, det kan jag lova er! Nåja, nu kan man ju alltid hoppas på att pengarna kommer innan räkningarna ska betalas. Har aldrig varit så här fattig som den här månaden .. Det känns förjävligt..

Och det ryktas om att det ska bli Pizza käk ikväll *mums*

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0