Kommer jag få något jobb?

Dagen i butiken är slut.. Men det är någonting speciellt idag, för jag har börjat förstå att jag inte kommer få något jobb alls den här sommaren.. I slutändan har jag soc och dom skulle säkert kunna hjälpa till med jobb, men vart, på reprisen eller? Jag är ingen sådan människa som skulle klara av att vara på ett sådant ställe för det första, för det andra så gör jag inte skitjobb för inga pengar alls.  Idag har jag nog insett att botten är nådd, det finns ungefär 20 jobb att söka i Piteå via platsbanken, inga av dessa jobb kan jag få för jag är inte läkare, trafiklärare eller en administrativ handläggare, jag är bara utbildad till butiksbiträde.. Vart kommer jag komma i denna värld?


Kommentarer
Postat av: mamma

klart du får, det gäller bara att inte ge upp, gå in och presentera dig på olika affärer, kanske nån som nappar. Jag vet då ingen som har fått jobb genom arbetsförmedlingen eller soss

2009-04-20 @ 22:24:20
URL: http://lulecarola.blogg.se/
Postat av: Marielle

Men du har ju ändå chans att söka i luleå! Såg där två jobb du skulle kunna söka till, frasses & på nått café! var några till också tror jag.

2009-04-20 @ 23:32:45
URL: http://diosa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0