Jag har fått en inbjudan !



Igårkväll åkte jag och min syster till Skuthamn, där träffade vi Alexandra och pappa. Josefin och Rikard var även där så jag fick en inbjudan till dopet! Det ska bli riktigt roligt. Och ser ni vilket fint kort? Det har Josefin gjort alldeles själv.. Hon är så himla duktig och pysslar på hela tiden ! Oskar hade blivit stor sedan sist jag såg honom i alla fall, och nu börjar han bli blond-hårig. Haha. Så sött.. I alla fall så ska vi hålla tummarna att pappa får sin lägenhet som han vill ha! Tyvärr fick inte jag mig även om det skulle vara min lyckodag idag enligt mitt horoskop (?) Nåja, det kommer väl fler tillfällen att söka, men den där lägenheten var ju så himla perfekt..

Nåja, nu ska jag ringa mamma !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0