Jag älskar jeans men...



Tro det eller ej men idag har jag faktiskt hittat en studenklänning i Skellefteå. Det var ingen ''Evelina'' klänning direkt men den satt i alla fall jättefint och jag gillade den. Är dock ingenting som jag skulle köpa i vanliga fall :) Men man ska ju vara lite annorlunda när man ska vara fin *fniss* Sedan är det där med klänning ingenting för mig för ni vet ju; JAG ÄLSKAR JEANS ! ♥ Klänningen kommer i alla fall bli superfin till min fantastiskt fina studentmössa. Nu ska jag bara försöka hitta smygen, en liten finare kofta (om det är kallt den dagen) och en liten handväska som man kan förvara lite småsaker i. Tex som kameran och telefonen! Lär ju behövas en dag som den..

Såg förresten att biljetterna till Studentfesten på Toxic bar kommit ut också, någon som har en aning om vad den kostar? Det skulle i alla fall vara fest där både den 10:e (onsdag) och den 12:e (studentkvällen) superkul, jag ska då dit!

Nu börjar vi väl ladda lite? Joo... Vi börjar i alla fall med att göra bort det näst sista provet med Lena imorgon. Kul, kul, kul och verkligen jobbigt..

Inget nyttigt sagt så godnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0