Irritation på hög nivå

Nu är jag i Luleå, är alldeles proppmätt för vi har just ätit Pizza och fyfan vad gott det är, det är så himla mycket godare om man äter det sällan.. Så nu är jag mätt tills ikväll.. Ska strax sätta mig och skriva Loggboken i Psykologi B, känns bra om man gjort bort den redan nu så har man mindre att göra sedan. Jag kom bara att tänka på en grej; vad ska man göra resten av veckorna efter vecka 21? Det kommer kännas skit konstigt att inte ha något man ''måste'' göra på kvällarna.. 

Blev förresten väldigt irriterad idag på lektionen när vi började prata om studenten och studentskyltarna. Folk säger att vissa inte engagerar sig, däribland finns jag, jag räknas till dom som inte engagerar mig. Jag är också en av dom som inte vill göra en studentskylt. Vet ni varför? För att sist det var planerat visste ingen knappt någonting, eftersom dom som planerat detta var borta vid detta tillfälle. Hur kan man planera något till en dag när man vet att man är borta? I alla fall, jag orkar inte vara med på något som är halvt planerat. Sedan ska det inte bara vara en eller två som bestämmer heller, det ska vara HELA klassen. Och så till det andra; Innan vi gick ut förra sommaren så kom jag, Marielle, Linda S och några till med förslag om att åka till Skellefteå antingen på Boda Borg eller bo i stuga. Vi tog reda på all information eftersom vissa ville det. Till slut visade INGEN något intresse. Så nu får ni smaka på eran egen medicin, jag orkar inte engagera mig i något, när ingen är engagerad när någon annan vill hitta på något. Så lycka till med era studentskyltar, jag skiter fullständigt i dom. Och snart skiter jag fullkomligt i studenten också, för det känns inte kul att bli dumförklarad av sina klasskompisar ''för att man inte engagerar sig'' Och en sak till; med våran klass så BEHÖVER vi börja planera studentveckan redan nu (helst) i alla fall inom två veckor, annars så kommer ingenting att hända. Och dom som säger att det är töntigt att åka 14 stycken på studentvagnen, HUR TÖNTIGT ÄR DET INTE ATT INTE HAFT EN ENDA KLASSFEST UNDER TRE ÅR?

Tackar gud för att jag hittade min bästa vän i den här klassen, annars hade jag nog hoppat av för länge sedan. Jag har i alla fall den positiva känslan att det kommer bli bra, även om det är som det är med klassen så har jag alltid min bästa vän. Och vi kommer göra dagen oslagbar !


Visst Gumman ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0