Ingen sovmorgon här inte

Ska jag berätta om min morgon? I alla fall så vaknade jag klockan åtta, trodde klockan var tio, men det var den ju verkligen inte. Det var Micke som ställde om sin klocka och visade mig att den var tio. Så jag steg upp och rökte, gick på toa och borstade tänderna. När jag satt mig vid datorn så var klockan 07.58 . Snacka om arg man kan bli ibland... Nåja, vaken tidigt i alla fall.


Här har ni Micke han som sabbade min sovmorgon !
Första gången vi träffades för övrigt xD

Kommentarer
Postat av: mamma

du behöver väl ingen sovmorgon???? eller ska du bli som din gamla mamma, och vakna tidigt varenda morgon kanske????? Nåja min gubbe han sover då minsann utan problem, och katten myser och jag röker

2009-04-04 @ 11:22:20
URL: http://lulecarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0