Högst två barn !

Nu har jag sett på tv ett litet tag ''Familjen Annorlunda'' herregud så många barn vissa kan ha, 10 barn - trillingar och tvillingar gånger två och så några till .. Hur hinner dom med allt? Jag menar, vissa har ju nog jobbigt med bara ett eller två barn, tänk er då 10 barn, nej usch. Jag ska bara ha ett, högst två barn, det är liksom lagomt..

I alla fall så är jag trött, har ont överallt efter skidturen, jag råkade ju ramla på arslet det sista jag gjorde innan vi skulle fara hem, men det var väl inget farligt precis. I alla fall så har man väl bränt lite fett förhoppningsvis, men det försvann väl när jag åt upp en bit kladdkaka som jag bakat till efterrätt idag. Till middag blev det Tortellini, himla gott!

Imorgon ska jag åka hem till Piteå, vet inte riktigt varför men jag har ju som inget att göra i Luleå när mamma kommer att jobba.. Så jag tänkte att det var lika bra att åka ''hem'' , alltid kan man väl ha någonting att göra i lilla Piteå i alla fall.. Pappa kommer då på tisdag så man kanske kan träffa honom en sväng. Sedan ska jag förbi farmor och vattna blommor eftersom hon är i Stockholm, om lägenheten är ledig alltså annars går jag ju knappast dit..

Nåja, nu ska jag läsa lite bloggar, vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0