Helgens bravader

I helgen har det inte hänt mycket, vi har tagit det så lungt som möjligt. Det är skönt ibland, man kan ju liksom inte alltid vara på topp. Ska väl snart vandra till Statoil och köpa lunch inför imorgon. Praktik! Åh så tråkigt.. Egentligen så skulle man ju kunna sluta den redan nu tycker jag när det bara är långtråkigt.. Men betygen sätts ju snart så det ska väl inte vara så stora problem att vara kvar.. Känns bara så jävla tråkigt när man redan kan det mesta typ.. Alla betyg sätts väl också i slutet av Maj, så vad ska  man göra sen då ? Typ vara så slö som möjligt..

I alla fall så ska jag på skolan tio över åtta och göra prov och ha utvecklingssamtal. Så jag kommer väl börja kring nio på praktiken så att jag får gå hem tidigare. Det är ju ett plus, hoppas Lotta inte använder mig som slav alltför mycket imorn bara *fniss* Där var vi på kalas i fredags också förresten, jag, mamma och Kristoffer. Vi fick massor med supergott fika och en jävligt god smörgåstårta. Dessutom så hann vi ju träffa hela släkten, fick också höra att Carolina fått en liten flicka, roligt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0