Har ni sett denna serie?

Nu har jag varit på Statoil och köpt en massa gott + mat. Ska väl strax äta, sen se min serie Nip/Tuck som börjar klockan 21.15 på ettan. Det är skitbra, men det  har jag säkert redan sagt .. Efter det ska jag väl plugga lite om judendomen, men vet inte riktigt om jag har lust. Men jag måste ju. Sedan är det dusch och gå i säng.. Det är väl vad lilla jag ska göra under kvällen. Vad ska ni hitta på för något roligt?



Detta är då Dr Macnamara/Troy, Sean och Christian. Dom är plastikkirurger och kan fixa allt på en människokropp, och då menar jag allt mellan himmel och jord ungefär. Dom kan skapa allt från bröst till perfekta fötter.. Ja ni fattar vad jag menar.. I alla fall så tycker jag att ni borde se serien om ni inte gjort det förr. Den är lite komisk emellanåt, tragisk ibland och den handlar om två rika män som kan få allt dom vill ha!

Kommentarer
Postat av: Maria

2009-04-05 @ 21:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0