Godnatt !

Nu är det alldeles strax dags för mig att sova. Ska bli så himla skönt att krypa ner i sängen. Hoppas jag somnar fort så att jag får sova en massa massa timmar, för det behövs! Känner mig så himla trött i kroppen nu, vet inte varför men jag har så himla ont överallt.

Dessutom har jag haft ont i vänster öga hela dagen och nu är det superrött.. Undrar vad det kan vara men säkert så får jag väl ögoninflammation nu också, det skulle vara så typiskt mig ! Men jag ska hålla tummarna att det är mindre rött imorgon när jag vaknar och inte gör ont, håll tummarna för mig du också vettja!

Men hörrni, först och främst ska jag äta en glass, det blir en bra avslutning på den här dagen!


Godnatt på er, dröm sött ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0