Gårdagens kravaller .. not..


Hejsan hoppsan ! Nu ska jag strax dra mig in till stan, råkade somna om efter jag hade varit på Ungdomsmottagningen imorse. Nu ska jag äntligen få byta p-piller och bli en ny människa ! En snällare i alla fall - förhoppningsvis ! Igår var jag med Josefin nästan hela dagen (glömde såklart kameran) ska nog träffa henne i stan nu också. Sedan igårkväll åkte jag med mamma till mormor och hälsade på. Det var faktiskt riktigt trevligt och hon var på mycket piggare idag än sist. Jag tycker så synd om henne då hon inte får äta godis (hon har ju sockersjuka) och jag hoppas att jag aldrig får den sjukdomen, för jag skulle aldrig klara mig utan Marabou mjölkchoklad. Förstå så hemskt ! Mormor klarar väl det rätt bra (än så länge) ...

Nä om man skulle fixa sig innan bussen går. Det blåser som fan så jag orkar inte gå in till stan för imorse när jag gick gjorde det så himla ont i öronen.. Och jag har ingen mössa, en till öroninflammation tänker jag inte ha !


Kommentarer
Postat av: Marielle

Oh, jag visste inte att den texten fanns på engelska, eller har du gjort om den? :P

2009-04-17 @ 13:34:43
URL: http://diosa.devote.se
Postat av: Marielle

Jaha okej :) kände du igen den när du läste den på engelska? :)

2009-04-17 @ 22:31:00
URL: http://diosa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0