Engagemang tack !

Jag börjar bli grymt less på en person i min omgivning. Varför engagerar man sig i någonting när man inte får något tillbaks? Känns helt förbannat värdelöst, men ändå så gör man det. Inte ens ett telefon samtal ids vissa genomföra, typ hej och hejdå och så lär det bli till slut. För jag orkar inte ha ett sådant förhållande. Då kan man ju lika gärna vara själv. För vad ger det om man inte pratar med varann, knappt umgås. Jag kallar det inte att umgås och sitta vid en datorn större delen av dygnet och att man ses vid middagen ungefär. Vad är det för ett liv? Ingenting för mig, jag börjar bli grymt less på att engagera mig, för jag får absolut ingenting tillbaks. Dessutom så kallas man även omogen ibland, vilket gör att man börjar fundera; om jag nu är så omogen för min ålder, vafan umgås du med mig då för?

Irritations moment. Jag blir upprörd. Vill man till Piteå imorgon ens? Knappast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0