En trevlig kväll..

Nu har jag nyss kommit ''hem'' .. Har tillbringat större delen av kvällen hos min storasyster Anna. Hennes pojkvän skulle och tattuera sig så hon ville ha lite sällskap. Det är alltid trevligt att vara med henne för vi har alltid så mycket att surra om. Efter ett tag så kom en glad överraskning, pappa och Alexandra kom förbi ! Såklart så blev det ännu mer surr och pappa pratade mest om drömmar och sin livshistoria. Egentligen skulle man spela in varje gång han börjar prata om sitt ''tidigare'' liv, för man kommer knappt ihåg hälften av det han berättar. Men det är intressant och jag lär mig oerhört mycket av honom .. Alla som tror man är dålig på mycket för att man har alkoholiserade föräldrar; släng er i väggen! Min mamma och pappa (nuförtiden) har lärt mig så otroligt mycket. Och dagen idag så är jag en erfarenhet rikare tack vare mina föräldrar, det är ju inte ni (på den fronten) så alla ni som tycker illa om oss och ser oss som svarta får; släng er i väggen som sagt ! Jag är idag en erfarenhet rikare än ni... Dock kan ni ju ha andra erfarenheter än vad jag har, missförstå mig inte !

Sedan åkte vi förbi Coop och där träffade vi Josefin & Rikard. Ska nog ut på promenad med Jossan och Oskar imorgon, det blir trevligt! Självklart tar jag med mig kameran om så blir fallet !

Om jag inte skriver mer ikväll så sov gott allihopa som läser min fantastiskt intressanta blogg .... (läs; not)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0