En stund på stan

Hejsan hoppsan !

Har jus kommit hem från stan, har varit där med Kristofer, mamma och Samuel. Och vet ni vad vi hittade? En butik med en massa balklänningar. Och billiga, jättefina som gick på 1000 - lappen. Jag ska ju inte gå, men jag vill. Hade jag haft någon att gå med hade jag inte tvekat. Och jag såg en som jag har kollat på tidigare som var jättefin.. Men jag prövade två och när dom inte passade blev jag bara irriterad.. Eller snarare besviken. Men det var två korta klänningar. . . Jag vill ju så gärna, men man får vänta tills man gifter sig.. Som man troligen inte ens kommer göra ...

Men är ni ute efter balklänningar så åk till Luleå och gå mitt emot Smedjan dom har allt möjligt att välja mellan, korta som långa. Och snorbilligt för att vara balklänningar..

Nu ska jag i alla fall äta lunch. Hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0