En stund med syster

Snacka om en trevlig kväll. Kom just hem från min systeryster Anna har väl varit där i cirka två timmar. Vi har druckit kaffe och allmänt snackat en massa skit.. Från bh:ar till tråkiga pojkvänner som bara ska sitta vid datorn *fniss* Nåja, nog ska dom väl få göra det dom tycker är roligt också.. Jag menar spel är ju typ samma sak som med tjejer och deras smink.. Nä men nästan i alla fall.. Något kan ju killar få unna sig, det är ju bättre att killar spelar tråkiga spel än att dom ska stå vid spegeln 4 h varje dag *skrattar*

I alla fall så vet jag inte alls om jag kommer fara något på skolan imorgon eftersom jag troligtvis ska åka till Luleå redan klockan tolv imorgon eftersom mamma slutade tidigare. Sedan så är jag lite krasslig i huvudet också (världens huvudvärk, du kan få den av mig om du vill!) .. Så i alla fall så blir det nog ingen Bio för min del om det nu inte blir så att mamma slutar klockan fem i alla fall.. Orkar liksom inte fara på bion från klockan ett till tre och sedan åka buss med alla mina fem väskor som ska med (!) .. Kan ju hyra filmen eller något istället (eftersom man inte ska ladda ner grejer nuförtiden) Har dock börjat läsa om det här med anonymitet som vissa har kommit på, smartskallar säger jag bara !


jag är så jävla het!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0