En glädjande nyhet !



Vaknade av en glad nyhet idag eftersom det första jag gör varje morgon är att läsa Marielle´s blogg. Där hade hon skrivit att Studentmössorna har kommit till skolan. Vilken lycka! Nu har man verkligen något att se fram emot. Men det är fan inte länge kvar nu, bara några få dagar. Och dom är få med tanke på hur länge vi gått i skolan.. Men det kan ju också kännas som en evighet. Just nu får det kännas som en evighet för jag har varken hittat studentklänning eller skor, jag har blivit för fet på höfterna så allt ser konstigt ut. Men funderar om jag ska ha byxor och kavaj istället. Vi får se vad jag hittar, om jag hittar något överhuvudtaget !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0