En del av pappas livshistoria

Vilken lång dag detta blev, man har hunnit göra rätt mycket. På morgonen var jag som sagt ute en timme eller mer ungefär. Det var riktigt mysigt och soligt.. Sedan gick jag in med mamma som började med maten, det var faktiskt riktigt gott. Det blev lammstek med rosmarin potatis/sötpotatis, ni skulle ha varit med ! Sedan åkte jag till pappa vid halv sju och kom hem kring kvart över nio. Vi hann surra om allt möjligt och som sagt så får han nog en ny lägenhet inom en snar framtid vilket låter jävligt bra. Och jag hoppas såklart på att jag ska få en ny också, men det lutar ju inte riktigt åt det hållet..

Pappa är väldigt bra att prata med, det är därför jag är där så ofta Han förstår en om man mår dåligt och så vidare, han kan verkligen sätta ord på allt och han säger väldigt bra saker. Självklart kan jag prata med mamma också men med henne pratar jag ju jämnt. Pappa har som vanligt pratat om sin livshistoria idag och jag kan säga att han kan prata väldigt mycket om det. Han har ju trots allt upplevt rätt mycket under sina år i livet.. Och historierna tar aldrig slut, haha..

Snart är det nog dags för sängen, börjar bli riktigt trött.. Imorgon bär det nog av till Kådbalis för lite skidåkning. Sedan åker jag nog hem till Piteå på måndag. Funderar om man ska dra ihop ett party på onsdag, det lät som en kul idé ! Längesedan jag festade nu, men egentligen vet jag inte om jag ids, träffa folk ska jag i alla fall göra, på vilket sätt - om man går ut eller inte - det får vi se ! Kanske man bara drar till Josefin och hälsar på bebisen. Har ju inte träffat dom på någon vecka nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0