Det känns så jävla bra !

Det blev en lång dag idag, känns lite tungt och ont i fötterna just nu. Har gått med klack hela dagen, vilket inte är något att rekommendera på våra dåliga golv som finns i butiken. Just nu så har dom Inspirationskväll i butiken Maria, Lotta, Stina och Kicki. Dom ska testa kläder och sånt så vad som passar till vad osv. Sedan så ska man ju kunna ge kunden bästa servicen också så då är det ett plus om man prövat alla kläder så man vet hur storlekarna är och hur blusen eller byxorna sitter tex.. Idag tycker jag att jag har varit jävligt duktig faktiskt. Känns som att jag hjälpt många människor idag också, jag har till och med ringt Umeå butiken två gånger idag (!) vilket känns jävligt bra eftersom jag bara gjort det en gång. Och det är så himla komplicerat då  man ska säga nummer på kläder som man vill att dom ska skicka till våra kunder.. Sedan har jag även ringt kunder och meddelat att deras saker kommit från Umeå, känns så förbannat bra, man får liksom mer självförtroende när man verkligen gör sånna grejer. Ni kanske inte tycker det är så speciellt men jag tycker det är jävligt svårt och ringa folk som man inte känner, speciellt när det är så komplicerat.. Dom i Umeå är i alla fall supergulliga och vet ni vad? Dom lämnar fina meddelanden på varje faktura som vi får *fniss*



Har även anmält mig på en lägenhet idag som jag VERKLIGEN vill ha. Den finns på Storgatan 9, och det är med ett kök och ett sovrum + ett vardagsrum. 38 kvm och bara 800 kronor dyrare än vad jag bor nu på 24kvm, plus att elen ingår i denna lägenhet. Synd bara att det varken finns balkong eller uteplats.. I alla fall så vill jag verkligen ha den här lägenheten, eftersom det inte blir något dyrare än vad jag bor nu. Så den 15:e april hoppas jag att jag fått ett meddelande ''Erbjudande om bostad'' Håll tummarna !

Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag vill gärna ha med dig i den gemensamma bloggen om du vill :) läs instruktionerna så förstår du vad jag pratar om :)

2009-04-08 @ 20:29:54
URL: http://diosa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0