Besök hos pappa imorgon

Det är rätt skönt att vara här och bara slappna av ibland, det gör man rätt fort när man är här. Det finns liksom inget som heter stress på det här stället kan jag tala om, här är det bara lugnt och skönt. Det är inte ofta man upplever sådant nuförtiden, det är mest på helgerna, för det enda man hinner på veckorna är ju typ skola och praktik. Det tar som upp de mesta av tiden, man har inte så mycket över till fritid.. Kan i alla fall säga att jag saknar Micke, men det är ingen panik än i alla fall, det här är ju bara första natten typ .. Men sometimes kan det ju vara bra att få lite space mellan varandra och sakna varann, det är faktiskt ett plus ! Men sakna varann det gör man ju ändå :)

Imorgon ska jag till pappa och hälsa på. Det ska bli roligt, har inte träffat han på hur länge som helst känns det som. Och förresten så ska det ju typ bli 12 plusgrader så då kanske man kan sitta på hans balkong ! Pratade med honom på msn nyss i alla fall ..
Pappa - Kolla in klockan här, den vill jag ha när jag snart fyller jämna 20 :D:D:D
Jag - Okey, den var ju skitfin!
Pappa - Japp, du kan ju säga till farmor och Anna att det är vad jag önskar mig när jag fyller jämna 20 år snart :D:D:D
Jag - Jo jag ska göra det, men grejen är ju den att du fyller 50 :D haha..
Pappa - Nejnejnejnejnej, 20 !!!!!!!!

Åldersnoja? 

Kommentarer
Postat av: Maria

Jao! Den låten är underbar, kan inte sluta lyssna på den :3

Glad Påsk! :D

2009-04-10 @ 23:46:53
URL: http://mariamedkoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0