Bara två månader kvar då.

Vet ni vad det är idag? Jo endast två månader kvar till studenten. Känns inte det väldigt great? Jag menar om en månad har man säkert panik för att man inte ens har fått tag på några kläder att ha på sig. Eller så är det säkert panik för att klassen inte hunnit fixa en vagn som vi kan åka i. Jag ska säga att det inte alls skulle förvåna mig om det skulle bli så, för ingen i våran klass är särskilt bra på fixa. Och dom som kommer med idéer slutför dom aldrig. Som sist när vi skulle göra ''nedräknings'' skyltarna, jag blev bara irriterad och slutade för dagen. För alla har typ ungefär noll-koll... Menmen, om ingen tar tag i vagn-fixet så gör väl jag det själv. (även om det nu aldrig passar, det är ju bara vissa som bestämmer i klassen)

I alla fall så måste man snart övertala någon att åka till Alko snart, för det är ju liksom billigast att åka dit och inhandla innan studentveckan. Eller hur ska ni göra? För mig kanske det blir som drömmen jag hade; en helnykter student, haha vilken mardröm. Nej det skulle säkert också gå, men tror inte att jag kommer följa det spåret. Det är ju liksom once in a lifetime !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0