Äntligen får jag skriva

Hallelujah ! Äntligen får jag sitta vid datorn och speciellt internet alltså.. Har ju modem här i Manjärv och det är gratis efter klockan sju, så det är endast då vi sitter här. Håller som vanligt på med skolarbeten vid sidan om mitt bloggande och så läser jag såklart andras bloggar! Har varit vaken sedan tio imorse i alla fall och sedan dess har vi packat allt som skulle med. För mindre än en timme sedan så har vi ätit en god påskmiddag tillsammans och avnjutit min goda efterrätt, citron/mango formage och choklad formage med vispad grädde och gammeldags gräddglass, visst låter det gott? Det var i alla fall supersmarrigt..

Tänk vilket år man hade förra året. Då var det fullsmockat här med släkten. Men Lotta ringde just och hon sitter just nu i bilen på väg ner till Stockholm. Hade jag haft lite mer pengar så hade jag nog liftat med dom ner, men eftersom det är rätt fattigt på kontot så gick det inte. Men jag hinner ner förr eller senare. Det känns i alla fall lite tomt utan alla här som det var ifjol med singstar och skräckfilms kvällar.. Nåja, nu vet man ju att nästa påsk blir rolig i alla fall, för då har ju Lotta sina pojkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0