Äntligen dags för sömn

Hallelujah! Äntligen dags för sängen, det låter väl som en väldigt skön och härlig idé? Jag älskar att sova det finns nog inget bättre. Kommer knappast att sova bra eftersom jag redan nu är nervös inför provet vi ska ha imorgon, jag vill verkligen inte kugga på det så jag har faktiskt försökt plugga in frågor och så vidare. Eller jag har nog aldrig pluggat så här mycket till ett prov faktiskt, men känns ändå som att jag kan noll..

Imorgon är det i alla fall fredag och jag ska åka hem till mamma i Luleå. Det ska bli riktigt trevligt och sedan så kanske man får väldigt god mat eftersom Kristofer får världens bästa lön imorgon, med semesterersättning och allt. Ibland är det positivt att bli uppsagd, speciellt om man för ett nytt jobb inom två veckor som han fick! * fniss*

På tisdag ska jag nog ta ledigt från praktiken också och följa mamma till Skellefteå där hon ska besikta våran bil, Bettan ni vet, som är från 1980 - talet, därför namnet BETTAN !  Jävlar så snygg bil, ni skulle se alltså *not*

Godnatt i alla fall. Nu blir det att dejta sängen!


Kommentarer
Postat av: Maria

Prov??! :O

2009-04-24 @ 16:13:02
URL: http://mariamedkoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0