Varför är det så svårt att inse sanningen för er?

Sådärja, då har man städat bort lite grann. Jag är helt slut! Jag ska aldrig mer ha så stökigt.
Snart ska jag göra mig en tekopp och glutta lite på tv, jag har möblerat om så nu
ser hela lägenheten liiite större ut i alla fall.. Måste plugga lite också, har historia prov imorgon,
jag har inga grejer för dom är borta, alla anteckningar och sånt har jag inte hemma,
menmen, är man osmart och lämnar grejer hos andra människor så är man..

Och jag är så förbannat less.. Varför hör hon inte av sig? Jag tycker faktiskt det är hennes tur att ringa mig nu.
Jag har absolut inte gjort henne någonting, så varför har hon inte ringt mig på en månad?
Vadfan är det frågan om egentligen? Jag tycker det är ganska patetiskt hur ens släkt kan bete sig.
Vissa  ingår inte i min släktlista just nu.. Det visade sig ju att en del var mytomaner också..
Herregud.. Haha.. Hur kan man ens ljuga om en sån sak, sen komma med två helt olika versioner,
nej tack, men jag håller mig till människor som älskar mig och respekterar mig och min familj!
Life goes on, with or without them. Dessutom ska ni veta en sak, man ska aldrig skälla ut någon,
för någonting dom själv inte gjort.
Varför är det så svårt att inse sanningen för er?

Skriver mer sedan.
Ska diska lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0