En tomtedräkt till katten!

Nu ska jag bli bättre på att blogga. Minst en gång varje dag, det är bra för själen.
Det tror jag i alla fall. De finns ingen bättre terapi än att skriva blogg.
Man får ur sig allting som finns i ens tankar, istället för att behöva vara arg på någon,
så är det så enkelt att skriva ! Han/hon som kom på bloggen är otroligt smart.
För herregud, vem bloggar inte idag? Många gör det i alla fall..

I alla fall så har jag just gjort mig en tekopp, jag började frysa som ett cp.
Det förstår jag då inte riktigt heller för det är skitvarmt i min lägenhet,
värmen på järnet. Men jag antar att man blir kall av att sitta still vid datorn..
Har suttit här sedan halv sex ungefär, visst har jag inget liv? Haha inte riktigt.

Längtar tills fredag när jag ska åka till mamma, Kristoffer ska jobba över hela helgen.
Så det blir bara vi två, om nu inte Samuel ska komma förstås, men jag tror inte det.
Kanske vi kan prata lite julklappar och sånt, för snart är det dags att börja inhandla.

Jag såg vad jag ska köpa till mamma igår. Men det kan jag ju tyvärr inte skriva hära.
Det ska lindas in väl och såå, för min mamma är mest nyfiken av alla i familjen när
det gäller julklappar.

Och till katten så blir det en tomtedräkt i julklapp, som hon ska ha på sig på självaste julafton!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0