Some things about me

JAG ÄR: Rejält trött och sugen på julmust, glögg, pepparkakor & lussebullar
JAG KOMMER IFRÅN: Piteå
JAG SAMLAR PÅ: Skor & handväskor
JAG BLIR GLAD AV: Glada människor, roliga skämt!
JAG BLIR FÖRBANNAD PÅ: Folk som inte talar sanning..
VEM KRAMADE DU SENAST? Knaslugg-sandra.
VAD SA DU SENAST?: Okey.
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN ? : Ingen, då vill jag vara för mig själv.
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: En ciggarett och några centimeter mindre i midjan.
VAD HAR DU NU: Musik susande i öronen...
HAR DU SNYGGA SKOR? Njae, skulle behöva nya!
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE: HEEEELVETE JAG HAR FÖRSOVIT MIG!!!!
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Ett bilprogram på Discovery
HAR DU KÖRKORT: Snart!
BRUKAR DU KOMMA I TID: Nej, typ aldrig det här året, vafan äre med mig?!
VAD HADE DU I DIN MUN SENAST: Julmust..
HAR DU BRA KONDITION: Nej verkligen inte det, måste skaffa mig det.
NÄR MÅR DU BRA: När allt är bra, perfekt frid & fröjd.
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST: Hm, bra fråga!
HUR KÄNNER DU DIG NU: Trött...
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER: Svart !
KAN DU LAGA MAT: Nja, räknas nudlar?
VAD PLUGGAR DU: Handel & Administraion
VAD TYCKER DU OM FÖTTER: EH?
ÄR DU SMART: Jag gjorde faktiskt ett IQ test igår, hade 104, så det är väl ok? Inte så smart kanske.,
BLIR DU BRA PÅ KORT: Sällan..
VAD HAR DU PÅ DIG: Mjukisbyxor, linne, bh, trosor + dubbla tjocksockar och en kofta,
ÄR DU AKTIV I SKOLAN: Jag försöker så gott jag kan..
VAD SAKNAR DU: Jag saknar värmen!
NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST: Jag var ledsen varför vet jag inte.. (jag gråter ofta)
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET: Nej, vem bryr sig ens ?
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR: Nja, pluggade historia helt i onödan så nej.
DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN: Iskallt vatten eller kaffe..
GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLEN: Röda.
RAKAR DU BENEN: Jo, när jag kommer ihåg det..
ÄR DU NYTTIG: Nej..
NÄR BRUKAR DU GÅ OCH LÄGGA DIG: Alltid för sent.
VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS? Såklart!
PROJEKT JUST NU: Gå ner i vikt .. Fixa körkortet + Fixa betygen till studenten..
VAD BORDE DU GÖRA: Plugga mera..
VAD VILL DU GÖRA NU: Åssit, eller ja, hitta folk att vara med imorn,,
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB: Ja.
ÄR DU POLITISKT AKTIV: Nej.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: Kring tio när Emma skicka sms kanske..
VILKEN KLASS GICK/GÅR DU I? 3:dje året på gymnasiet. HP"B
VAD HAR DU FÖR SNITTBETYG? VG eller ?
VILKA INSTRUMENT KAN DU SPELA? Piano (keyboard)
VILKEN IDROTT SYSSLAR DU/HAR DU SYSSLAT MED? Fotboll..
VILL DU HELLRE HA MAIL ÄN VANLIGA BREV? Vanliga brev, det är kul om det är något annat än reklam i postlådan!
TROR DU PÅ KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET? Ja.
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Inte så mycket. Men dricker mig inte alltid full..
HAR DU SPYTT OFFENTLIGT? Jo..
VAD ÄR DET PINSAMMASTE DU GJORT PÅ FYLLAN? Jag gör aldrig något pinsamt!
VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VAR KILLE FÖR EN DAG? Det kan du nog lista ut ;)
HAR DU STJÄRNOR OCH KAJAL? Inte strjärnor med kajal ibland ;D
BRUKAR DU SMINKA DEJ? Ja.
VEM/VILKA HAR BETYTT MEST FÖR DEJ I DITT LIV? Ingen nämnd ingen glömd.
ÄR DU NÖJD MED DITT LIV? Ohja!
OM INTE, VAD VILL DU ÄNDRA PÅ? Inget.
VAD VILL DU JOBBA MED? Psykologi, handel, teater, socionom, nagelteknolog? Jag vet inte..
HAR DU TRÅKIGT JUST NU? Japp..
VAD GÖR LIVET VÄRT ATT LEVA? Allting... Alla människor som finns runt omkring mig <3
VAD ÄR DET ROLIGASTE DU GÖR NÄR DU ÄR LEDIG?
Sitter vid datorn eller festar, haha..
GÖRA IKVÄLL: Sitta och snacka med folk på msn..
IMORGON? Förhoppningsvis slutat frysa och festar :D
SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA : Det är ju helg så jag skiter i den kommande veckan just nu ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0